تشریفات عروس

خدمات مجالس و عروسی

تشریفات عروس

خدمات مجالس و عروسی

آیا داشتن کلیپ های عروسی واجب است

تهیه ی کلیپ عروسی

مراسم ازدواج همواره یکی از مهمترین رویدادهای زندگی هر فردی محسوب می شود و همواره در تلاش است تا تمامی لحظات را به خوبی ثبت کند. یکی از کارهایی که می توان لحظات ناب مراسم ازدواج را ثبت کرد ساخت کلیپ عروسی می باشد که در کنار تصاویر مراسم عروسی و حاشیه های جانبی آن، نه تنها برای عروس و داماد، بلکه خانواده های دو طرف هم خاطره انگیز می باشد. اما نکته ای که وجود دارد این است که یک کلیپ عروسی باید دارای چه ویژگی هایی باشد و آیا داشتن یک یا چند کلیپ از ملزومات برگزاری مراسم می باشد؟ در ادامه بیشتر به این مورد می پردازیم.

منظور از ویدیو کلیپ عروسی​ چیست؟ 

در ابتدا باید تعریف مختصری در مورد خود کلیپ داشته باشیم که به چه معنا می باشد. کلیپ یا ویدئو کلیپ را می توان فیلم کوتاه یا برش هایی از فیلم اصلی نامید که همراه با موسیقی متناسب با موضوع فیلم، همراه با جلوه های ویژه صوتی و تصویری، در مدت زمان حداکثر 3 الی 4 دقیقه پخش می شود. بنابراین در مورد ویدئو کلیپ عروسی هم می توان به این مورد اشاره داشت که مجموعه تصاویر و صحنه هایی است که از عروس و داماد در محیط های مختلف فیلمبرداری یا عکسبرداری شده است و با موسیقی متنی همراه است.این کلیپ عروسی میتواند بنا بر فیلمنامه ای درست شود و یا همانطور که گفته شد از در کنار هم قرار دادن تصاویر و صحنه هایی منتخب باشد.

کلیپ عروس و داماد

یک ویدئو کلیپ عروسی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

یک کلیپ یا فیلم کوتاه عروسی دارای شرایط و ویژگی هایی می باشد که اگر به خوبی رعایت شود کلیپ را بسیار زیباتر جلوه می دهد. از جمله خصوصیات آن می توان به این موارد اشاره داشت:
یک ویدیوی کوتاه عروسی که قرار است تولید شود، بهتر است دارای موضوع باشد و موسیقی که برای آن تعیین می شود مرتبط با موضوع باشد. این موضوع می تواند توسط خود عروس و داماد تعیین شود برای مثلا نحوه آشنایی یا ایجاد یک موقعیت و ... که برای اینکه کلیپ جذاب تری داشته باشید وجود درون مایه های طنز بسیار ویدئو را زیباتر می کند. می توانید در کلیپ از تلفیق مدرنیته و سنتی استفاده نمایید؛ اعم از محیط و نوع پوشش. ویدئویی که دارای صحنه های تکراری باشد جذابیت ندارد. یک کلیپ خوب علاوه بر کارگردانی باید کیفیت صدا و تصویر فوق العاده ای داشته باشد و سینک شدن صدا و تصویر به خوبی صورت بگیرد. یک کلیپ خوب، کلیپی نیست که هزینه های هنگفتی را شامل شود، بلکه کلیپی است که حتی با ساده ترین امکانات در دسترس بتواند حس موسیقی و حس عروس و داماد را نمایان کند. این کلیپ همچنین می تواند با لباس مراسم عروسی تولید شود و یا قبل از مراسم و شیوه اسپرت.

تهیه ی کلیپ عروسی

آیا نیازی به داشتن چندین موزیک ویدیو عروسی است؟

متاسفانه چند سالی است که مراسم مقدس ازدواج در کشور ما تبدیل به مسابقه شده است و تصور می شود که هر کسی بیشترین هزینه را داشته باشد و از هر نمونه چندین نمونه را داشته باشد، مراسمی عالی خواهد داشت. البته منکر این قضیه نمی شویم ولی باید بدانید زمانی که شما یک کلیپ زیبا را تولید کنید که همه مفهوم را در بر دارد بهتر است از تولید چندین کلیپ که همه یک موضوع را می رساند. در چنین مواقعی می توانید نمونه کلیپی داشته باشید قبل از مراسم عروسی که به کلیپ اسپرت معروف است و یک کلیپ مربوط به مراسم عروسی. گذشته از همه این موارد زمانی که شما به روز برگزاری مراسم عروسی نزدیک می شوید زمان محدودتری دارید و بهتر است در مدت زمان بیشتر در آرامش باشید تا در فشار و استرس تولید انواع و اقسام فیلم.

چگونه موزیک ویدیو عروسی ارزانی تولید کنیم؟

یکی از بدعت های خوبی که 2-3 سالی است در کشور ما در مورد برگزاری مراسم عروسی در جریان است، برگزاری هرچه ساده تر مراسم می باشد. پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن ابزار بسیار حرفه ای در زمینه میکس فیلم و عکس که حتی با یک گوشی هوشمند می توان فیلمی ساخت، باعث شده است که خود عروس و داماد به ساخت فیلم کلیپ عروسی​​ خود، روی آورند. مزیت این روش این است که به هر شیوه ای که خود بخواهند می توانند تصاویر و فیلم را تولید کنند و اگر راضی نبودند مجدد فیلم دیگری را تولید کنند. زیرا ساخت فیلم توسط یک گروه فیلمبرداری دارای مشکلات و قوانین خود است و در صورتی که مورد پسند نباشد نمی توانید هزینه را ندهید.

ساخت کلیپ عروسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.